原帖由 terry... 於 2009-10-22 23:37 發表 
今晚同個FD去123想出, 個SALE開頭就話叫我開新NO.,(因為我話系第2間有CONTACT)...無講過無貨, 跟住話吳出啦, 用我個FD個NO. 95折買.... 點知個SALE CHECK 都吳CHECK 就話全線無貨, 要訂..................
但系我頭先見到有人話今日先出左機, 感如果我上台先肯比貨我......
留起d貨係好正常,因為上台佢地先有commission,賣剩機=少左一個機會跑數.... |