突然出白蘋果畫面 部IPAD係咪死左?

我早兩個月買左部官方翻新IPAD AIR2
琴晚用用下, 開YOUTUBE睇條片, 突然冇左畫面
出蘋果個LOGO, 跟住有D好短既紅線, 好似條碼咁樣係個LOGO上面
之後就開唔到機冇曬畫面, 插充電線都冇反應

有冇師兄知係咩問題??

裡面都有少量BB相, (好彩部機買左冇耐唔係成日用)
會唔會有方法救到??


THX

要返廠整

TOP

有冇試過home 鍵加power鍵長按幾秒,睇吓有冇反應。

TOP

有冇試過home 鍵加power鍵長按幾秒,睇吓有冇反應。
197810 發表於 2018-4-16 07:45

打左上HOTLINE技術支援(好彩部機新, 仲有呢個SERVICE)
home 鍵加power鍵長按幾秒--->試左幾次 都係不停HANG同REBOOT
再用埋ITUNES 又UPDATE又回復
搞左成日先搞掂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

DFU mode 平刷

TOP