求機箱推介

各位師兄, 依家用緊consair 650D, 但覺得太大了,好浪費空間, 想砌一部新機, 用i7-9700K/i9-9900K同RTX顯卡, 其實都想個機箱細返少少(一定要細過650D),但同時又要考慮散熱, 唔知有無咩推介? thanks

各位師兄, 依家用緊consair 650D, 但覺得太大了,好浪費空間, 想砌一部新機, 用i7-9700K/i9-9900K同RTX顯卡, ...
vincent2014 發表於 2/11/2018 11:59


除非你用M-ATX板就話換M-ATX箱,否則都唔細得幾多

TOP

本帖最後由 aesopv46051 於 2018-11-5 06:04 編輯
各位師兄, 依家用緊consair 650D, 但覺得太大了,好浪費空間, 想砌一部新機, 用i7-9700K/i9-9900K同RTX顯卡, ...
vincent2014 發表於 2018-11-2 11:59

Sktc q5
最細atx箱,不過係右透側板

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 3# aesopv46051

其實淘果陣有得揀側板要鋁板定透明板

TOP

回覆 1# vincent2014

3樓CHING講O既 Q5OK,比較細o既atx箱而且平唔貴,因為比Q1至Q3高左, DISPLAY插底板第一條槽後同上面風扇口距離都夠遠,可以做後/下入風上面兩個風扇位做出風,不過因為係倒置底板cpu用水冷的話是喉就要兜過display卡

TOP

本帖最後由 vincent2014 於 2018-11-6 16:00 編輯

多謝各位師兄先, 剛睇過SKTC Q5開箱, 都似乎仲係大, 未到我心水個size, 可能真係會選擇matx, 可能的話仍然係考慮散熱同盡可能細下求推介, thanks

唔知silverstone sg12果類(或類似)會唔會ok呢?

TOP

多謝各位師兄先, 剛睇過SKTC Q5開箱, 都似乎仲係大, 未到我心水個size, 可能真係會選擇matx, 可能的話仍然 ...
vincent2014 發表於 2018-11-6 15:38

Cooler master elite 120
Cooler master elite 130
你心水如果係就近型狀
唔係嘅話推介corsair crystal 280X
Size 39.8cm x 27.6cm x 25.1cm
你自己度下

via HKEPC Reader for Android

TOP

In win 301?

TOP