vincent2014 當前離線
初級會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
各位師兄, 依家用緊consair 650D, 但覺得太大了,好浪費空間, 想砌一部新機, 用i7-9700K/i9-9900K同RTX顯卡, ... vincent2014 發表於 2/11/2018 11:59
TOP
aesopv46051 當前離線
中級會員
各位師兄, 依家用緊consair 650D, 但覺得太大了,好浪費空間, 想砌一部新機, 用i7-9700K/i9-9900K同RTX顯卡, ... vincent2014 發表於 2018-11-2 11:59
edlk 當前離線
多謝各位師兄先, 剛睇過SKTC Q5開箱, 都似乎仲係大, 未到我心水個size, 可能真係會選擇matx, 可能的話仍然 ... vincent2014 發表於 2018-11-6 15:38
saldtch 當前離線
進階會員