[記憶體] 買RAM可以致富

我還有一對DDR5 7600 的48GB RAM存貨一直當後備, 是不是該全部賣掉了(X)

3月到現在升了三倍,太可怕了吧
明年主流電腦記憶體RAM是不是要倒退回16GB以下

599086904_10162501089413129_5826378419298621430_n.jpg

to sell in Jan
yes

TOP

問題係重有幾多散客 ram 宅

TOP

好似呢樹 d ram 宅 ching 起碼有 128G+,e.g. 做 ramdisk 來 bt 保護 harddisk

TOP

有價無市

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

現在入貨,只會高成本,並不能致富。

via HKEPC Reader for Android

TOP

賣得出,有人接貨先得

個價錢咁高,有價冇市

TOP

感覺上同 bitcoin 差唔多

虛擬商品化
商品虛擬化

TOP

價格需求曲線一定反映出來.
要用電腦賺錢的人局住買.  打機消遣的就唔會買住.

TOP

大容量反而難放比散客,單價貴

TOP