Reguna 當前離線
中級會員
swagman 當前離線
進階會員
TOP
用緊NanoPi R6C,冇乜伏,我的版本是內置32GB eMMC的,所以毋須用SSD Boot機。 via HKEPC Reader for Andr ... swagman 發表於 2024-10-18 12:38
師兄行咩OS? 我見Nanopi m6有64gb emmc, 但我怕唔夠用 Reguna 發表於 2024-10-18 12:59
我現在是安裝官方的uBuntu X11桌面版OS,其實32GB eMMC剩裝OS基本上好難打爆,如果你裝OpenWrt可以將Dock ... swagman 發表於 2024-10-18 19:20
fakeman 當前離線
特級會員
如題,諗住買部ARM機做Build/Test server RK3588性價比高過Raspberry Pi 5,平過Mac Mini,又可以做Jellyfi ... Reguna 發表於 2024-10-18 10:38
我用 NanoPi R6S,之前係諗住用來做 router.....不過佢嘅 Linux desktop 其實都幾 usable....係夠快 ... fakeman 發表於 2024-10-19 00:36
Mac Mini Ashahi Linux 據我所知都仲有野唔 work.... 但其實你嘅目的係乜? fakeman 發表於 2024-10-20 00:12