yinyin 當前離線
中級會員
hiphip1028 當前離線
初級會員
TOP
sungcharming 當前離線
進階會員
我都有你咁既情況,不過我留意到.... 用3g睇會自動去左normal quality 用wifi會自動去左high quality 唔知大 ... hiphip1028 發表於 2010-2-1 01:23
ifox 當前離線
cyrux 當前離線
小弟都係, 唔知有冇得改, 因為次次轉好煩下, 無限plan根本唔怕爆燈, 反而方死用得唔夠多蝕卓... :dev ... ifox 發表於 2010-2-1 10:52
ofungo 當前離線
firelemontea 當前離線
你係咪用緊 CSL 先 cyrux 發表於 2010-2-1 19:29
jycw 當前離線
好過 iphone 無得 set... 除非 JB... jycw 發表於 2010-2-2 10:01