是咁的,本身諗緊買電車,已經試左幾架
點知前排見到Avatr Launch,一換一都要50萬
眼都打左個凸,真係好奇點解咁貴,約左順路試車
同大家報告下:
-Avatr 11 Premium 標準續航版
-對比之前幾架電車,呢架車加速都爽,起步快,大力踩少少已經有推背感
-揸左30分鐘,燒左唔多電,個哥仔話架車超充都快,十幾分鐘就叉到8成
-個外型好有流線感,車身係matt grey,揸出街都真係有人望
- 內籠夠闊落,米8都夠晒位;前排有三芒
- Overall 性能同外觀都幾好
其實試完,我係有少少心郁嘅。個車身係好型,但價錢真係好肉痛……
同埋港版冇左智駕,暫時淨係做到智能泊車
要再掙扎下 |