預約左試車!AVATR 11 真心報告

是咁的,本身諗緊買電車,已經試左幾架
點知前排見到Avatr Launch,一換一都要50萬
眼都打左個凸,真係好奇點解咁貴,約左順路試車
同大家報告下:

-Avatr 11 Premium 標準續航版
-對比之前幾架電車,呢架車加速都爽,起步快,大力踩少少已經有推背感
-揸左30分鐘,燒左唔多電,個哥仔話架車超充都快,十幾分鐘就叉到8成
-個外型好有流線感,車身係matt grey,揸出街都真係有人望
- 內籠夠闊落,米8都夠晒位;前排有三芒
- Overall 性能同外觀都幾好

其實試完,我係有少少心郁嘅。個車身係好型,但價錢真係好肉痛……
同埋港版冇左智駕,暫時淨係做到智能泊車
要再掙扎下

香港有幾多個超充位

via HKEPC Reader for Android

TOP

50個係咪買平治會開心d

TOP

個價係真係嚇到人嘅…架車有咩咁勁?買到歐洲車價啦

TOP

平時大陸車,都係二三十萬
呢架係咪真係咁把炮,我都想去試下

TOP

買中國電車前都要考慮埋 車企的生存能力

TOP

買中國電車前都要考慮埋 車企的生存能力
dominicyu 發表於 2025-6-20 08:11


一執左連門都開唔到

TOP

是咁的,本身諗緊買電車,已經試左幾架
點知前排見到Avatr Launch,一換一都要50萬
眼都打左個凸,真係好 ...
Hardcopy 發表於 2025-6-20 12:10 AM


根本一上到50萬呢D價位,正常既人都會考慮歐洲車

一來出得咁多錢要求番咁上下質素,做工、舒適度、駕駛感、安全感、優越感、品牌認同感、售後服務。。。。好多考慮,呢部大陸車雖然做到頭幾點,但其他部份就。。。

所以賣番30幾萬應該都仲有少少市場,但上到50萬就實GG硬

TOP

唔同內地,內地係市場需要呢個價位嘅本土車。
香港永遠係睇價錢做人,冇特別目的需求嘅話,的而且確買部BMW iX好過。
但都係嗰句,永遠有得揀好過冇得揀,有代理肯引入呢類車係值得支持嘅。

TOP

回覆 9# billyyau

依D價位只會助功歐洲車

TOP