[開箱] QNAP TS-466C簡單開箱

本帖最後由 肉腳王 於 2025-5-13 14:54 編輯

格式工廠P_20250508_200630.jpg

格式工廠P_20250508_200612.jpg
箱子正面

格式工廠P_20250508_200753.jpg

格式工廠P_20250508_201821.jpg

格式工廠P_20250508_201832.jpg

4BAY HDD, 2 個M2 SSD 插口, HDMI 2.0、USB 3.2、雙2.5G網絡,支援網絡5G網絡鏈路聚合

格式工廠P_20250508_201817.jpg

用Intel N6005四核四線程cpu

格式工廠P_20250508_201220.jpg
一條網線, 一個火牛, 因為係某東網買既所以要自己另外買三腳梅花頭線。2個M2 SSD散熱

本帖最後由 oliverkof 於 2025-5-13 08:28 編輯

how much?
我部 418play 如死機, 都要轉會! 而家念緊 Qnap or Terramaster

TOP

回覆 2# oliverkof


我本來想支持港行, 無奈某東的折扣有點多。
price.jpg

TOP

回覆 3# 肉腳王
商品優惠 300 點取?

TOP

呢部抵玩,但唔知粒 N6005 行 VM 順唔順

TOP

回覆 4# oliverkof


之前話攻港時既優惠唔知而家仲有無? 咪即係滿$188包郵, 滿$1000可以用張卷減$300

TOP

其實佢仲有個優惠係用海外銀聯滿$1000減$150至到5月27, 但我實際操作無辨法扣到....唔知係咪疊加得太多優惠既關係

TOP

回覆 5# Comeon

格式工廠222.jpg
我試起2個windows 2019都無咩問題

TOP

其實佢仲有個優惠係用海外銀聯滿$1000減$150至到5月27, 但我實際操作無辨法扣到....唔知係咪疊加得太多優惠 ...
肉腳王 發表於 2025-5-13 04:47 PM


5月頭尾已經無得銀聯滿減了
早知4月開個新ACC 條2TB 買NVME

TOP

回覆  oliverkof


我本來想支持港行, 無奈某東的折扣有點多。  
...
肉腳王 發表於 2025-5-13 08:14



    Support ticket 用唔到就好笑

上次AMAZON 買, 香港唔接我TICKET
要自己填FORM問美國QNAP

TOP