[操作疑難] 打邊爐電磁爐問題

本帖最後由 ricoyoki 於 2026-5-14 13:39 編輯

用咗多年philip 電磁爐 (打邊爐用). 一年前開始用用下响兩下後自動關機(無code), 之後再著,多數用得返, 拖到而家,ching有經驗嗎? (唔想浪費)

自動熄通常係過熱,你check下入面把散熱扇。

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲以為有啲乜嘢爐用電池噤 portable..

用咗多年philip 電池爐 (打邊爐用). 一年前開始用用下响兩下後自動關機(無code), 之後再著,多數用得返, 拖到而家,ching有經驗嗎? (唔想浪費)
ricoyoki 發表於 2026-5-13 20:06

TOP

有無係下面放塊膠板之類咁?
用膠枱布死硬

TOP

回覆 3# hss9860

唔好意思,打錯字.

TOP

回覆 4# LoveMariahDayAn


    謝,爐下放木板的.

TOP

底部下面把風扇有冇好多塵塞住個隔塵網?   風扇轉唔轉?
散唔到熱  又會自動熄機

TOP

回覆 2# ww9876


    風扇正常

TOP

回覆 7# FT907

拆開睇過, 風扇乾淨,電路板發覺唔到有燒黑情況, 整體乾淨企理.

TOP

回覆  FT907

拆開睇過, 風扇乾淨,電路板發覺唔到有燒黑情況, 整體乾淨企理. ...
ricoyoki 發表於 2026-5-14 15:22



    可能是更深層次的問題, 有機會係電子零件或者傳感溫度器有問題.
冇實物喺度話唔到畀你知  但你可以參考下以下片段, 找出故障原因

google 一下"電磁爐自動停機"  就會搵到片段

TOP