ricoyoki 當前離線
中級會員
ww9876 當前在線
TOP
hss9860 當前離線
用咗多年philip 電池爐 (打邊爐用). 一年前開始用用下响兩下後自動關機(無code), 之後再著,多數用得返, 拖到而家,ching有經驗嗎? (唔想浪費) ricoyoki 發表於 2026-5-13 20:06
LoveMariahDayAn 當前離線
進階會員
FT907 當前離線
回覆 FT907 拆開睇過, 風扇乾淨,電路板發覺唔到有燒黑情況, 整體乾淨企理. ... ricoyoki 發表於 2026-5-14 15:22