[開箱] 上次買Sharkoon ITX機箱仔,送咗個小禮物

好似同個機箱無咩關聯,
不過好可愛啊
當時裝咗張MSI B450i落去,
結果散熱真係唔掂...

2021-03-10 17-17-19.jpg

2021-03-10 16-14-03.jpg

Silverstone SG07/SG08 個layout,10+年前嘅設計(睇個5.25 bay 都知),擺而家 ge hardware 梗係熱

TOP