小心處理鋰電池/尿袋

本帖最後由 POE100 於 2024-10-25 16:00 編輯

尿袋有日用用下無output
拆開睇粒ic死左...超熱
check左粒電無問題就想tb粒ic返嚟換...
我都已經disconnect左電池
隔左兩個星期粒電無神神發脹發嗅..一大陣酸味
IMG_4299.jpg
IMG_4300.jpg
IMG_4301.jpg
IMG_4302.jpg

我發覺好多人誤會電池喺我整爆
我再利申多次:
我本身想重用個尿袋,所以我只喺拆左底板
我無郁過粒電
過左兩個星期,粒電喺自己發脹同出酸味
橫掂要掉我先拆粒電(拆電喺要經驗同技巧,唔識唔好亂試,同埋我喺放哂電先拆)
所以出post 提醒大家 聞到有酸味重注意下粒電有無事

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

無事就好

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

本帖最後由 alax 於 2024-10-24 08:16 編輯

1可能第一次拆開既時候已經扯鬆左塊電池包
2可能新換既ic唔啱或有問題導致過充/過熱 令到漲電

*以上純粹靠估   


via HKEPC Reader for Android

TOP

撕離雙面膠紙時,多少都扯傷左錫紙軟包

尿袋本身唔預維修,只有報廢一途

TOP

有得揀都係用18650的較好

TOP

冇事執返身彩

TOP

有得揀都係用18650的較好
hon829 發表於 2024-10-24 09:56


我都係咁話, 除非要求超薄. 唔會發漲外18650/21700 size standard無論換或者係第二度重用都方便.

TOP

尿袋有日用用下無output
拆開睇粒ic死左...超熱
check左粒電無問題就想tb粒ic返嚟換...
我都已經disconnect ...
POE100 發表於 2024-10-24 01:59


依粒電用左有冇5年以上?

TOP