ThinXdreamK 當前離線
中級會員
齋胡 當前離線
TOP
hkmop 當前離線
我有隻舊既Fiio E17 ,我諗緊好唔好買新定換電. ThinXdreamK 發表於 2025-2-27 09:18
用左幾耐 hkmop 發表於 2025-2-28 18:22
可以FB問下qt electronic/battery-hk電池男 不過換機都係一個好選擇,師兄預幾錢同有咩功能需求? ... 齋胡 發表於 2025-2-28 17:57