FT907 當前離線
進階會員
kcyipgar 當前離線
CPUxCooler
TOP
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
我用緊,兩年前新買時有開機問題,Firmware 更新至 12.99 之後正常。 我在豐澤買,全新。 via HKEPC Reade ... kcyipgar 發表於 2024-10-14 16:55
chan05 當前離線
中級會員
C_Law 當前在線
仲有佢fast forward 1.5x, 同2X 嗰陣時, 係出唔到聲!! ... FT907 發表於 2024/10/16 08:47
是否未做好設定? 我部係 3200D,記憶中,Default 係 1.5x/2.0x 係不出聲,要改設定先至會出聲。 ... C_Law 發表於 2024-10-16 17:20
記憶 MTV3000 快去時亦係冇聲。 via HKEPC Reader for Android kcyipgar 發表於 2024/10/16 18:56