九龍城 偉x電業買 Magic TV 9100d有冇伏?

九龍城  偉x電業買  magic TV 9100d有冇伏?
見佢價格.com   平百零蚊, ($1685)佢而家出到sales order畀我   叫我去攞貨.   有冇伏?

屋企用緊3300D,  部嘢十幾年  都應該夠期   換過一次火牛,   有陣時錄唔到嘢   有陣時又會 No HDD

請問9100d, 有冇咩大問題?   我只係用嚟錄影,   睇返d節目   
其他4K,  網上功能  基本上唔需要

我用緊,兩年前新買時有開機問題,Firmware 更新至 12.99 之後正常。
我在豐澤買,全新。

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問呢部機嘅畫面縮放功能可唔可以縮窄個闊度照出 16:9 4K
左右留啱條黑邊,俾我出部 21:9 Mon用,可以用盡個高度同時出到 16:9正確比例?

點解唔響 Mon度校?因為隻新 Mon每次轉輸入,佢都同我拉闊返出全畫面
次次都要校

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-10-16 08:48 編輯
我用緊,兩年前新買時有開機問題,Firmware 更新至 12.99 之後正常。
我在豐澤買,全新。

via HKEPC Reade ...
kcyipgar 發表於 2024-10-14 16:55


昨天取了機, 匆匆忙忙駁好曬啲嘢, 著機即時更新 ( 揀咗測試軟件都要) firmware更新到13.XX
用返舊嗰個硬碟   試過兩次detect唔到    唔知乜事.
9100D設備比3300D更差   得一個usb口, 現在我接駁唔到個notebook cooler喺下面吹住風散熱,
側邊嗰個usb接口 只能夠長期畀電    唔能夠關機就關風扇
仲有佢fast forward 1.5x,  同2X 嗰陣時,  係出唔到聲!!

TOP

如有問題,可以聯絡代理查詢。

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢部可唔用到HDMI CEC 去控制?

via HKEPC Reader for Android

TOP

仲有佢fast forward 1.5x,  同2X 嗰陣時,  係出唔到聲!! ...
FT907 發表於 2024/10/16 08:47


是否未做好設定?
我部係 3200D,記憶中,Default 係 1.5x/2.0x 係不出聲,要改設定先至會出聲。

TOP

是否未做好設定?
我部係 3200D,記憶中,Default 係 1.5x/2.0x 係不出聲,要改設定先至會出聲。 ...
C_Law 發表於 2024-10-16 17:20

記憶 MTV3000 快去時亦係冇聲。

via HKEPC Reader for Android

TOP

記憶 MTV3000 快去時亦係冇聲。

via HKEPC Reader for Android
kcyipgar 發表於 2024/10/16 18:56

剛返到屋企睇睇,  3200D 要入去:設定→播放設定
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4ade2).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

9100D 係冇呢個option!

昨晚返去, 發覺到有啲嘢錄唔到, 只有以為hard disk有問題  搞下搞下, 出NO HDD,   直情部機不斷停止運作.....hang 埋機!
之後再選回復出廠設置,  由零開始    重新搜台   搜下搜下.....  , 又彈出已經停止運作!!
部機根本係壞!! 真黑仔!  依家要聯絡返舖頭   同magic tv, 睇下點處理.
老實講,  喺硬件方面   呢部9100d   真係仲衰過3300D!!

IMG_20241016_230412.jpg

IMG_20241017_012146.jpg

IMG_20241016_230626.jpg

TOP