吊癮系列 - Motorola Droid 真機試玩 (大量圖片)






被視為Motorola番生之作既Android系列手機終於有多d眉目
睇黎moto工藝設計一流, 側滑鍵盤機都做到咁薄,抵讚!
唔好太貴就好喇!
試玩:http://mobile.pconline.com.cn/dclub/0910/1877000.html

内置独立的PowerVR 图形加速器, 玩到感大....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好毒!
不過應該好很貴。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 terry... 於 2009-10-30 14:36 發表
内置独立的PowerVR 图形加速器, 玩到感大....


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~

TOP

原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~


唔使估估下啦
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws

[ 本帖最後由 linuxlam 於 2009-10-30 22:09 編輯 ]

TOP

原帖由 dochi 於 2009-10-30 20:50 發表


睇定d 先啦, 有晶片冇軟件都冇用.....
ppc 好多舊機都有3d chips, 咪又冇乜用~
moto 用PowerVR, htc 用番q記內置加速, 你估game developer 用整邊隻?!~~

iPhone 令手機HW 3D GRAPHICS受到重視.

TOP

原帖由 linuxlam 於 2009-10-30 21:55 發表


唔使估估下啦
android用openGL / openGL ES的
iphone一樣係用openGL ES
android 1.5後已經有openGL ES玩了
http://www.youtube.com/watch?v=-pkl6t04bT4
http://www.youtube.com/watch?v=RqKCam7wgws


咁係咪理論上,IP上面D GAME 只要有源碼作改良就可以移植到android 1.5/2.0 ?

TOP

聲大大 無貨賣
消息就已經好多啦..

TOP