無搞一輪, 部x-cube 而家變到咁

本帖最後由 ngkf 於 2017-12-11 10:54 編輯

師兄們你好, 無搞一輪部機, 最近拿返出嚟。 發覺print 爛亦不少。
打開部部齋印時, 發覺個畫面有些雜訊, 好似附圖, 4個正方型就有些橫線。

X-cube.jpg
巳經換咗HDMI 線, 直入。 請問是什麼原因呢? 謝謝。

師兄們你好, 無搞一輪部機, 最近拿返出嚟。 發覺print 爛亦不少。
打開部部齋印時, 發覺個畫面有些雜訊 ...
ngkf 發表於 2017-12-11 10:52


通常是HDM|线或内部2K屏的排线出問題

TOP

HDMI 換咗 20cm 又短又扁的直插, 2k屏的排線, 拔過再插, 都無改善。
請問Offer 師兄, 2k 排線可以換邊隻呢, 謝謝。

TOP

最後係, 壞咗個controller.

TOP

OH, 我都幾個月無開機, 最近都係用番 FDM 多, 唔知再開番會唔會咁.
今晚番去開黎睇下先.

TOP

故事發展係咁。

最後,淘咗個controller 返嚟,不過條取電嘅jumper cable 正負調轉。燒斷咗火牛粒固態電容。賣家應該無QA 過就發貨。

揾朋友燒焊返粒固態電容,調正返controller 條jumper cable. 部機竟然著得返。換晒所有嘢,LED Mon 最後都係有雜訊.

換埋LED Mon 就變返正常,無好到,亦無差到。又用咗600元人仔落呢部機度。

TOP

其實會唔會淨係壞咗嗰mon呢?

TOP

是的, 只是壞了個Mon.
Controller 個排線頭, 是我自己拉爛的,其實本身無乜保護,用力不當就斷了。

TOP

駛完六百然後再封過塵.
我部機改完裸跑試完好爽就無郁,終極測試啲樹脂無倒返出黎擺幾個月睇下會點,呢幾日得閒開下估,我連蓋都無揭起過.

TOP

駛完六百然後再封過塵.
我部機改完裸跑試完好爽就無郁,終極測試啲樹脂無倒返出黎擺幾個月睇下會點,呢幾日得 ...
marcowing 發表於 2018/1/23 10:57

變咗水晶膠?

TOP