Ipad 充電慢

非原廠充電慢,係咪線和充電插有特定規格?另外,充電慢係咪反而無咁傷機?

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我習慣經電流電壓表充電,實際經常見到有啲組合(非原廠牛或者充電寶配非原裝線)係會得0.5A,1A或者無電入,同用原裝有2.3A差都幾遠,所以盡量用原裝線或者試過無問題嘅線,而牛就比較近期嘅都多數無問題,最好就係寫明support 蘋果嘅,一般上唔到2.4A都會有1.8至2A。

TOP

用D劣質線或牛叉會好傷機...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買條好DD線加原廠牛最好
Air 1出嗰陣買條比原廠貴線、日日叉電(air1>air2>10.5pro)用到今時今日

TOP

另外我有平價USB拖板,插原裝線或便宜線充電
iPad螢幕觸控就會神神化化
例如無端端冇反應幾下
拉上拉下有時 ...
pomkon 發表於 2018-6-24 03:38



    雜牌拖板或者充電器無做好防干擾,就會令到iPhone或者iPad邊充邊用神神地,而且好多時有漏電嘅感覺,遇到呢類充電器,都係盡量唔好用,無謂因小失大。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

劣質線才都會影響充電效率慢
快充線係有4條線心
普通線沒快充只得3線心
選擇啲比粗嘅充電線會好啲

TOP