如果火牛唔夠電會唔會影響裝display card driver?

SPEC

R7-3700x

/32G 3600x2=64

/2T PCIe 4.0

/RTX3060ti ITX

/FSP FX500UG

話說一直用緊1063 長行4K 144都無咩問題
最近見平入左張aero 3060itx 上左機裝唔到driver

(Game Ready 一定裝唔到)
(Studio 裝左一陣就藍畫同埋好lag) 出display error

但行番1063就無問題

到底係我火牛唔夠電定咩原因?

已試win10 and win11都係咁

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係咪礦卡黎架

TOP

回覆 3# lawrencelau1


    唔係啦 日馬買

TOP

本帖最後由 sliva 於 2022-6-10 14:59 編輯

回覆 2# O人


    1060 3G 我用 velka 3 機箱 所以好難買火牛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我試過類似情況最後發現原來係新買嘅顯示卡有問題.

TOP

回覆 6# O人

  依家又有咩Bugs
我依家直接退番比日馬睇下有無得換卡
已經update 埋最新Bios ROG B550

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

壞卡

TOP