請問有無適合管理大量電腦的remote desktop?

本帖最後由 3ldk 於 2022-1-5 11:08 編輯

數量係一千幾部
或者一萬幾部

OS未知用windows定linux, 會睇下有乜管理方案再決定

目的係希望可以做到唔洗逐部電腦set
例如先set好一部電腦, clone多一隻harddisk出黎裝落去第二部電腦
當依兩部電腦開機時後台可以見到係兩部機, 隨時可以remote (就算要clinet先發出request都OK)

可以的話最好係用自己server, 其次先考慮teamviewer果類用公共server的, 主要係考慮到security問題

收費免費都可以, 但如果收費的話, 有代理為佳

請問有無咁既remote desktop?

你要行一個 desktop environment? 銀彈充裕嘅話 Azure Virtual Desktop 會唔會一站式搞掂哂?

要唔使逐部電腦 set 有大把方法喎,最型嘅就係 Windows Autopilot,同廠機廠商夾埋,俾埋啲新機嘅 serial number 你,新機由 user 親自開箱插上網之後就收到你哋要做嘅 customization,set 返好晒你哋要用嘅嘢

TOP

唔係要行desktop environment, 要行真機, 要插好多peripheral

"新機由 user 親自開箱插上網之後就收到你哋要做嘅 customization,set 返好晒你哋要用嘅嘢"
依句說話唔係就係叫緊我逐部電腦set嗎?

TOP

WINDOWS 365

TOP

有得咁嘅數量
揼出嚟大把公司代勞
邊洗自己煩

TOP

唔係要行desktop environment, 要行真機, 要插好多peripheral

"新機由 user 親自開箱插上網之後就收到你哋 ...
3ldk 發表於 2022-1-5 13:08



    我以為係普通文書用途

按字面最接近你要求嘅,起個 Apache Guacamole 做 Remote Desktop Gateway,電腦按需要先開嘅話就用 router 嘅 admin page 嚟 wake on LAN
https://guacamole.apache.org/

假設你嗰一萬部機都係同一個 set 法,你自動化咗流程之後只需要 set 一次

TOP

回復 1 #3ldk

管理remote desktop b乜嘢先?
淨係Reemote desktop唔使Clone 機個噃?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我以為係普通文書用途

按字面最接近你要求嘅,起個 Apache Guacamole 做 Remote Desktop Gateway,電腦按需要先開嘅話就用 router 嘅 admin page 嚟 wake on LAN
https://guacamole.apache.org/

假設你嗰一萬部機都係同一個 set 法,你自動化咗流程之後只需要 set 一次
justiceice 發表於 2022-1-5 15:41


幾正喎
謝謝師兄

TOP

我以為係普通文書用途

按字面最接近你要求嘅,起個 Apache Guacamole 做 Remote Desktop Gateway, ...
justiceice 發表於 2022-1-5 15:41



睇左好似唔係好岩
佢依個係無client淨係得server
原理就其實只係用一個server代理左常規既vnc, rdp client, 比你用一個browser就可以remote本來就可以remote的device
一個device要變成可以remote, 最少要做三樣野, 第一要知ip, 第二router要開port, 第三唔可以用mobile network
就算我肯放棄安全性, 逐個router set port forward, 咁即係我用原本既client就可以remote, 就無必要中間經多個gateway了
而且佢係需要你每個ip人手加落去, 咁就達唔到自動注冊client依個目的了

最後有一個最大問題, 就算上面所有工夫我都願意做, 都一樣做唔到, 因為我絕大部分ip都係mobile network, 無論router點set, 都無可能係外面入到黎
就算少部分ip係固網, 由於每個ip底下device數目都唔同, 變相即係每部機都要用唔同port, 無論係set router定set電腦, 需要用到既人力物力都不太實際

TOP

睇左好似唔係好岩
佢依個係無client淨係得server
原理就其實只係用一個server代理左常規既vnc, rdp clie ...
3ldk 發表於 2022-1-8 13:05


件件device都直接駁4g冇LAN IP?
係既話冇野幫到你, 乖乖地俾錢用公共server

TOP