TOSHIBA TG01

有無人知TOSHIBA TG01幾時有行貨出...thx....

I want to know as well

TOP

唔係講咗話今個月尾發售咩?

TOP

今個月17號左右啦~ 仲有幾日 等下 不過價錢太貴你買neotouch就差唔多 因為...冇3.5mm...相機得3.2mp
老老實實...人地賣3680 都齊基本野 大果0.3" 就貴人地成千銀或者差唔多五千銀 咁就係準備拜拜都得 加上佢通話係敗筆到不能再敗(德國機版 6.1wm 及 6.5wm既測試後結論) 細聲到連g810更細!!! 我只係貪佢mon大小小同埋部機夠薄加上graphic有d優化~ 先俾信心既一票咋!!!

TOP