成日有宣傳電話

成日有宣傳電話 ... 有冇 nokia s60 的軟件可以 block 的? 無來電?

我一日收到幾個......

而家d 宣傳電話都有號碼, 都唔知點block, 聽又唔係, 唔聽又唔知係唔係朋友call .....

[ 本帖最後由 rickdom 於 2009-11-8 06:41 編輯 ]

TOP

我用 123, 唔顯示電話打唔入, 阻擋到好多

TOP

原帖由 lvanb 於 2009-11-8 06:43 AM 發表
我用 123, 唔顯示電話打唔入, 阻擋到好多


個軟件名叫 123 ?

TOP

TOP

原帖由 cct1978 於 2009-11-8 11:14 AM 發表
希望幫到您
http://www.sendspace.com/file/ocyvlg


   謝謝

TOP

我用123台, 每月比8元, 使用[拒接停示者]

TOP

原帖由 cct1978 於 2009-11-8 11:14 AM 發表
希望幫到您
http://www.sendspace.com/file/ocyvlg


裝左,但都 work 唔到,set 好晒都 block 唔到,連無來電的都 block 唔到

TOP