HERO用家,你地覺唔覺得hero好食電

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

原帖由 水杯 於 2009-10-24 23:05 發表
我朝早11:00差完,夜晚已得返56%

我估聽日早上已經得返40幾,

早間係打下機,同開左20分鐘gps玩下


其實你自己都講咗個主要原因啦, 你做果2樣野都係粍電...
加上用咗成大半日都只係用咗4x%都算係咁啦

[ 本帖最後由 wokin 於 2009-10-24 23:54 編輯 ]

TOP

請問htc hero上網順唔順, 個mon夠唔夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 水杯 於 2009-10-24 23:05 發表
我朝早11:00差完,夜晚已得返56%

我估聽日早上已經得返40幾,

早間係打下機,同開左20分鐘gps玩下
原帖由 水杯 於 2009-10-25 14:14 發表

夜晚至朝早,根本係冇做野,都要用10幾%

11am→100%
night→56%
tomorrow→4x%
早間係打下機,同開左20分鐘gps玩下 <---咁都叫冇做野??
我理解錯,定你打錯....

TOP

我都覺得好食電. 我通常會用黎聽歌, 大約聽兩小時, 每晚一定要义電.  試過有一次唔記得义, 第二日返到公司已經冇哂電.

TOP

買後備電,有冇原裝spare電買?
同可以usb 叉電吧

TOP

以佢咁多功能黎講, 舊電已經算好耐用, 而且個芒咁大, 用更多既電量

TOP

玩得smartphone, 後備電唔小得,, 就住就住咁用, 不如唔好玩~

TOP