[操作疑難] iPhone由 6.xx upgrade 左去 7.xx, 個Evernote 入面D 野唔見哂

syn 完系冇野, usage = 0.0K....有冇得問Evernote 倒番backup? 救命....

師兄,定d,呢度講apps,你去番iphone區。
update前有無係itune backup?有就回復就得,無就去搵天才。

TOP

一切都太遲...因為唔可以Down返去6.xx..

TOP

唔系好明... 我講緊Evernote 呢個 app 唔見左野點算, 唔系講IOS.

TOP

你 login 番 evernote web 度,都冇晒野!?

TOP

呵呵,誤會了

TOP

你 login 番 evernote web 度,都冇晒野!?
benny0913 發表於 2014-7-5 13:26


我唔知有Evernote web, 我只用iPhone app. 當時見入面Empty 就按sync, sync 完都仲系empty.

TOP

回覆 7# 1phone


    你 login web 既 evernote 睇下.....
其實你會唔會一直都冇 sync 到上 evernote.......希望唔會係咁 la...^^"

TOP