我個人覺得如果佢上半黑色係透明或磨砂咁就正( 一定會轉板! )(不過依家都係
R5E )
嘩!嘩嘩! 發表於 2016-10-31 01:53 
E家拉絲都唔錯.
R5E MONOBLOCK只有全透明,
透明BLOCK用有色水應該幾靚仔
個block都幾令仔
chris05 發表於 2016-10-31 02:14 
+1
只係如果要換野的話,
Monoblock真係唔方便,
差唔多要打散部機先拆倒個block落黎,
難怪冇乜人用
隻眼靚好多
franky7080 發表於 2016-10-31 09:59 
肯定係
當初見佢轉左款,
有諗過返到黎都係唔上算,
好彩初版冇轉到
等睇師兄用新titan SIL上水
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
chining0923 發表於 2016-10-31 10:17 
TITAN XP冇興趣,
VGA太快過時,
唔同CPU最起碼可以玩幾代,
都係等果張唔知會唔會出ge 1080Ti好過.
師兄換埋GTX1080 SLI就係真正EPC文書機喇
bbgirl223 發表於 2016-10-31 14:02 
唔會啦,
無謂980 SLI追1080 SLI,
反正GTA V玩3 MON都夠做,
等下果張1080Ti好過.
P.S. 同EPC文書機仲有好大段距離,冇XEON U,冇ECC RAM,冇PCI-E SSD,冇... |