[隨身碟] 仲有冇買USB 2.0手指.? 東芝(Toshiba) U202,U203質素O唔Ok.??




係唔係你地都只係買USB 3.0手指來用.? 都唔會再買USB2.0手指來用呢.?

我主要用在USB 2.0的port, 因此如要買手指都仍然會買USB2.0的手指,

有冇網友用過U202,U203呢.? 可以講下快唔快, 好唔好用呢, etc., thanks a lot.!!

2.0/3.0 唔係快手指

同容量應該差不多價

係我就唔會買2.0

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android

TOP

回覆 2# kofz

3.0 讀快好多

3.0 有較高寫機會較大

TOP

明白了,多謝你們提供意見,thank you.!

TOP