燒錄請教

想將幾隻幾隻CD既 軟件燒埋落一隻DVD碟度
但想整一版清單揀裝邊個軟件甘
如好係D軟件  AUTO RUN果版甘既畫面做選擇
有無D軟件可以幫到手甘做??
如下圖:


[ 本帖最後由 ming203 於 2008-11-9 08:40 編輯 ]

寫個程式就可以很容易實現
軟件就沒見過了...

TOP

原帖由 ahuo 於 2008-11-9 09:01 AM 發表
寫個程式就可以很容易實現
軟件就沒見過了...

可唔可以詳細D講下

TOP

因為這個區跟程式沒關...所以就不解釋下去了
lz可以去程式再問過

TOP