關於新手買外置硬碟既....大家入來help下我啦...唔該曬
我依家想買一個160GB外置硬碟係屋企用來備份.要$500以下既.但有幾個問題想問....唔該大家help下我啦..thx
Q1我想問買邊個牌子好????(好既意思係...唔易壞...傳輸快...保養好)2.5定3.5好???
Q2係邊到買會比較好..(啫係比較平同比較有信用)
Q3價錢大概幾多到??
Q4我係新手..咁買一套好定買組裝好???買組裝會唔會好易比人握???
Q5如果買組裝去邊到買好啲??大概幾錢???
Q6如果買一套既話又去邊到買好呢??
Q7去電腦節會唔會平啲??但會唔會比較冇信用??我驚買到水貨
Q8同埋點分以下牌子seagate.....wd....maxtor....bufflo...既行貨定水貨
Q9如果買的話呢四隻邊隻好啲??seagate.....wd....maxtor....bufflo...有咩分別??
問題係多左少少...唔好意思..請見諒... |
|
|