關於新手買外置硬碟既....大家入來help下我啦...唔該曬

我依家想買一個160GB外置硬碟係屋企用來備份.要$500以下既.但有幾個問題想問....唔該大家help下我啦..thx

Q1我想問買邊個牌子好????(好既意思係...唔易壞...傳輸快...保養好)2.5定3.5好???
Q2係邊到買會比較好..(啫係比較平同比較有信用)
Q3價錢大概幾多到??
Q4我係新手..咁買一套好定買組裝好???買組裝會唔會好易比人握???
Q5如果買組裝去邊到買好啲??大概幾錢???
Q6如果買一套既話又去邊到買好呢??
Q7去電腦節會唔會平啲??但會唔會比較冇信用??我驚買到水貨
Q8同埋點分以下牌子seagate.....wd....maxtor....bufflo...既行貨定水貨
Q9如果買的話呢四隻邊隻好啲??seagate.....wd....maxtor....bufflo...有咩分別??
問題係多左少少...唔好意思..請見諒...

咩叫買組裝?
有時d野要睇錢做人
唔易壞...傳輸快...保養好的話自然會貴d跚
現時最hit  wd640gb 好多人buy
470-500左右啦
個人like seagate,不過對我來說牌子係無用最重要係平,容量大
電腦節會可能平$10-20左右掛
如果平得多大把人搶住要啦
無人搶ge平野都唔會係好野啦

TOP

Ching....

I also have this problem...

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1091731

check check....

I will be choice  WD...........

ef9

TOP

我想要多少少意見作參考呀,,,,唔該曬

TOP

有冇人help下我..唔該啦

TOP

有冇人help下我..唔該啦

TOP

3.5 吋... +外置盒??

TOP

記得買一套好 , 唔好為了平小小買組裝 , 因為組裝個火牛供電同散熱通常都較差 , 由其係重要 data , 用3.5 吋 + 外置牛 , 如buffalo , 勁好用 , 如果用 2.5 USB 供電 , 小心唔好貪平買平盒 , 因為用落了 , 好容易唔夠電 , 認唔到個 HD .....之後個 HD 就死........

買 wd + 自已加外置盒 ?? 千萬......千萬不要這樣做......由其是 WD ...  WD對火牛供電好吻感.....如果用平外置盒 , (我果時買了$200) , 果時用 WD 250 YS.. 用了 7 日就死了...... 仲要等我整好資料...對多次時先死.....真係危.......

以上我 3個情況都試過 , 都係 3.5 吋 + 外置牛+ buffalo  好用

TOP

咁買一套2.5大概幾錢??

TOP

3.5吋...平好多啵 .又快d..係要加火牛

TOP