小妹我多年嚟Black List三星手提電腦。

如題。小妹我第一部手提電腦就係三星2003年嘅15.6吋銀色手提電腦,我用唔夠三個月就壞咗,好麻煩,搞到我聖誕由英國要飛返嚟香港再買一部新嘅Dell手提電腦,三星宜家出嘅Galaxy Book散熱好差,經常過熱,仲有因為太薄好易爛,我嘅閏蜜買咗一部新嘅,又係三個月過熱壞咗,仲有個較位又爛咗,三星唔係出開電腦係好差嘅質素,各位Ching記住唔好買三星Galaxy Book。

via HKEPC Reader for Android

三星啲筆記本差唔係第一日知㗎喇
會買仍然以為三星係好嘢嗰啲人
Io接口少   通常得一至兩個
筆記本可以沒有usba... 仲有你講到嘅散熱差
雖然以前十年前第一代core i唔係咁樣
之後就愈出愈差到而家咁樣喇

我覺得除咗傻人 fans 諗唔到什麼原因去買

TOP

本帖最後由 lhk 於 2022-12-28 11:27 編輯

電子嘢有時睇彩數吧,我而家屋企有5部laptop,3部聯想1部華碩1部三星,touchwood so far 全部都好地地,部三星都用咗3年,到而家都係我最常用嘅一部,因為我覺得個keyboard好好打......

個人經驗用過最差嘅laptop係HP同Dell,不過都係多年前嘅事,唔知而家有無改善

TOP

又係小妹,咁鍾意買三叔D電話及nitebook,但用完又話唔好用!

TOP

其實買之前可以 上黎問一問先既...

TOP

手提電腦 一向都唔用samsung 行先, 比我簡 asus/msi/lenovo/hp/acer 之後先排到samsung


但android 電話 samsung 就係首位牌子

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

3個月咪算好彩, 可以換過部

TOP

用緊Galaxy book go 5g ,輕度文書VPN工作,好平好正

TOP

剛剛買了Galaxy Book2 Pro 360

TOP