最主要係真正純正的少女漫畫,真人化唔會有難度,因為無科幻無CG等的元素,套野好唔好睇係要睇個劇本寫得好唔好
少年漫畫大多玩浮誇系,真係叫人用大量CG,又唔真實,又會比人話選角唔好,你心諗一套高達或者星矢真人化,先唔講資金問題,你睇見應該會好快放棄
再講一下,其實網球王子係大陸有老翻真人版(明顯無拿授權+接近90%的劇本同世界觀設計同網王一樣),我睇左應該無15分鐘......唔得,太浮誇接受唔到,關機
講開,除左NANA,仲有天堂之吻同埋午夜0時的吻都有做真人電影,天堂之吻把SAD結局變HAPPY END,而午夜0時的吻未睇真人版,但漫畫版本身好夠追看性,等睇香港戲院會唔會買到返黎上 |