少女漫畫拍真人版會好睇?

感覺又係好伏

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2020-1-15 14:28 編輯

NANA算唔算伏

其實少年漫畫,伏率可能仲高

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

創作 和 設計? 和 做 明星 無乜分別....
toylet 發表於 2020-1-15 14:27

   

NANA唔係少女漫???

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

無睇! 喵....
toylet 發表於 2020-1-15 18:51

NANA我係睇漫畫先,係朋友屋企睇左幾期.就決定買.

無耐就聽到拍電影

之後,漫畫死拖爛拖,拖到完唔到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

最主要係真正純正的少女漫畫,真人化唔會有難度,因為無科幻無CG等的元素,套野好唔好睇係要睇個劇本寫得好唔好

少年漫畫大多玩浮誇系,真係叫人用大量CG,又唔真實,又會比人話選角唔好,你心諗一套高達或者星矢真人化,先唔講資金問題,你睇見應該會好快放棄
再講一下,其實網球王子係大陸有老翻真人版(明顯無拿授權+接近90%的劇本同世界觀設計同網王一樣),我睇左應該無15分鐘......唔得,太浮誇接受唔到,關機

講開,除左NANA,仲有天堂之吻同埋午夜0時的吻都有做真人電影,天堂之吻把SAD結局變HAPPY END,而午夜0時的吻未睇真人版,但漫畫版本身好夠追看性,等睇香港戲院會唔會買到返黎上

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 8# sunhikari
不是老翻...
舊那齣當年日本也有宣傳,說是網王首次真人劇集
新那齣連新網王的TWITTER也有宣傳

TOP