skyminghk168169 當前離線
初級會員
IanW 當前在線
進階會員
原帖由 skyminghk168169 於 2009-11-10 15:43 發表 我有部gsmart i裝左google map, 係屋企開wifi就定到位,但係冇入sim card 之後開飛安定唔到... 佢係咪靠電話發射站就定到位? 其實有冇辨法電話發射站定位方法應用係mapking?
TOP
dochi 當前離線
dm568
freeze_ice 當前離線
康 當前離線
原帖由 skyminghk168169 於 2009-11-10 17:38 發表 agps唔係用黎下載衛星星曆....?
原帖由 康 於 2009-11-10 23:37 發表 以我所知係... 但係經發射站既定位方式係咩...我就唔知, 但好多人都當作係AGPS...
cs_csw 當前離線
正苦
原帖由 cs_csw 於 2009-11-12 21:15 發表 用了AP MAC address去定位