Rmaps呢個軟件用唔到佢offline map

我用Magic,我用一個軟件在pc下載左個google map.
之後我copy左去SD卡,但係好多時load唔到張地圖出黎.
就算用GPS定左位都show唔到地圖出黎.

唔知有冇版友用開,係點set呢?

I have no problems with it

TOP

有冇揀map?

TOP

揀左了,一路都話loading

TOP

size too big?

i can open self make 17-10 zoom HK map 120MB , also can open 19-12 zoom HK map 3XXMB (download from here)

TOP

原帖由 Shalala 於 2009-11-5 15:31 發表
size too big?

i can open self make 17-10 zoom HK map 120MB , also can open 19-12 zoom HK map 3XXMB (download from here)


但係size問題,都唔會load左咁耐都冇反應吧
如果我唔駛定位,可否唔上網,當查地圖咁搵地方黎用?

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-11-5 16:37 發表


但係size問題,都唔會load左咁耐都冇反應吧
如果我唔駛定位,可否唔上網,當查地圖咁搵地方黎用?



OK. offline map ar ma.

download the map again la. (find the post here , can zoom to 19 , better)

TOP

TOP

在第圖4位置, 清理一下 cache, 再打開 Offline 地圖, 重新建立索引.

[ 本帖最後由 FreeTong 於 2009-11-5 18:06 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

太大唔得架XD
我整過hk+tw 4xxMB即刻 開唔到

TOP