燒咗架法拉利F40

https://news.tv-asahi.co.jp/news_society/articles/000215471.html

行行下出煙→路邊停車→着火→全燒
司機同乘客走得切

F40二手價一億日元左右

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火

TOP

超跑唔係預左會著火咩 平時都跟個滅火筒比你放車上

TOP

世上又少架F40,身價即時又升

TOP

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
Hidekii 發表於 2021-5-9 18:19



    拉利MR 着火都吾係第一次...

TOP

空波比大油散唔切熱?

TOP

記得外國有拍賣網站專買D貴車, 但燒到爛哂或撞到爛哂

TOP

諗起呢度有ching話電油車零件正常係唔會著火
Hidekii 發表於 2021-5-9 18:19



除左 designed to 著火, 任何野零件正常都係唔會著火
所以講左等於冇講.

TOP

除左 designed to 著火, 任何野零件正常都係唔會著火
所以講左等於冇講.
mcdull 發表於 2021-5-12 12:58
語言偽術, 博大精深

TOP

出得煙己經"必"緊油出黎辣到野,唔即時噴滅火筒其實見火己完

高壓縮比跑車燒通頂都係咁,本身又熱過人

TOP