本帖最後由 eva0083hk 於 2019-1-10 09:00 編輯
住新界,相熟車房喺土瓜灣,今日有時間就去咗大埔幾間油站問下...
1. 先去大埔滘中石化,原本打電話想問下先,點知無人聽..., 直接去到先知呢間一定要預約,話平時個師傅仔唔識換... (油站話明有換油服務竟然可以唔識都有工返... )
2. 跟住去太和大粒星,年輕師傅話自備油要收足回收廢料費,人工收5百幾,走!(擺明唔想做自備油)
3. 隔離ESSO,上年紀師傅就收$350包油隔,最後就幫趁咗,用機吸舊油,見師傅手勢OK,感覺良好!
(本身間ESSO星期三休息,今個星期有調動先開,我好彩!)
(大埔區買超凡喜力5W40,4L@3百頭,唔係最平,但方便自己。) |