[保養相關] 今日去咗油站換偈油(自備油)

本帖最後由 eva0083hk 於 2019-1-10 09:00 編輯

住新界,相熟車房喺土瓜灣,今日有時間就去咗大埔幾間油站問下...

1. 先去大埔滘中石化,原本打電話想問下先,點知無人聽..., 直接去到先知呢間一定要預約,話平時個師傅仔唔識換... (油站話明有換油服務竟然可以唔識都有工返... )
2. 跟住去太和大粒星,年輕師傅話自備油要收足回收廢料費,人工收5百幾,走!(擺明唔想做自備油)
3. 隔離ESSO,上年紀師傅就收$350包油隔,最後就幫趁咗,用機吸舊油,見師傅手勢OK,感覺良好!

(本身間ESSO星期三休息,今個星期有調動先開,我好彩!)
(大埔區買超凡喜力5W40,4L@3百頭,唔係最平,但方便自己。)

我上次去太和大粒星 問佢 都話自來油 $300 波箱油加多兩百 咁既價錢 唔想做啦

去左錦田德叔
係幾好 $80 換偈油 $80 換偈油格 $10 收舊油

但係等左好耐下 太多人換

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)

TOP

350 人工

倒不如下次油站買油。

TOP

本帖最後由 blkbd5 於 2019-1-9 20:06 編輯
住新界,相熟車房喺土瓜灣,今日有時間就去咗大埔幾間油站問下...

1. 先去大埔滘中石化,原本打電話想問下 ...
eva0083hk 發表於 2019-1-9 18:03

我通常去大埔墟,同發坊,食車房個全合成餐就算,自備油無so

TOP

350 人工

倒不如下次油站買油。
NOPSS 發表於 2019-1-9 18:46



    油站買油好貴...,就算大家推介嘅錦田油站,有ching報告換5L超凡喜力要近$600(淨油錢)

TOP

回覆 2# 7cam

想問德叔做唔做換波箱油?
去佢到換油洗唔洗預約架? THX

TOP

回覆  7cam

想問德叔做唔做換波箱油?
去佢到換油洗唔洗預約架? THX
no.11 發表於 2019-1-10 11:31

換波箱油記得拆油底
同埋要換油隔(如有),清磁石,換爭口

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 2# 7cam


    想問德叔係中石化,定中石油?

TOP

用機吸舊油,會唔會清唔哂舊油

TOP

本帖最後由 DeathSon 於 2019-1-10 14:55 編輯
用機吸舊油,會唔會清唔哂舊油
pockchop 發表於 2019-1-10 14:45

睇手勢
好嘅乾淨過就咁放
之前睇過條YouTube放完油仲吸到少少出黎

via HKEPC Reader for Android

TOP