[操作疑難] 5年ipad mini2壽終正寢?

用用下突然熄mon 再開唔返 插itune話ipad有錯誤 入唔到recovery mode 冇白蘋果 是否GG?

boot recovery mode or DFU.

TOP

我部ipad mini 2都係, 上星期自已REBOOT, 焗住要recovery/DFU.
但recovery完好快又自動reboot....

TOP

我部ipad mini 2都係, 上星期自已REBOOT, 焗住要recovery/DFU.
但recovery完好快又自動reboot.... ...
kkchuang 發表於 2018-8-10 23:52

用咩方法入dfu mode? 我上網揾既方法唔work

TOP

我部ipad mini 2都係, 上星期自已REBOOT, 焗住要recovery/DFU.
但recovery完好快又自動reboot.... ...
kkchuang 發表於 2018-8-10 23:52



    會REBOOT 可能死電

TOP

本帖最後由 louishkepc2 於 2018-8-11 09:33 編輯

FAIL左
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我都flash咗幾次都出error,最後用埋dr fone/itunes recover咗幾次先flash到。

TOP

回覆 7# kkchuang


    THANKS, TRYING

TOP

回覆 7# kkchuang


    dr,fone貴過出去整,有冇石皮解版

TOP

我响海盜灣download㗎

TOP