louishkepc2 當前離線
進階會員
ronald 當前離線
ひ.み.つ
特級會員
TOP
kkchuang 當前離線
我部ipad mini 2都係, 上星期自已REBOOT, 焗住要recovery/DFU. 但recovery完好快又自動reboot.... ... kkchuang 發表於 2018-8-10 23:52
剋星 當前離線