[操作疑難] 馬桶上水口

要在上面加一個膠圈嗎?我有的膠圈好似沒有一個可放入去而不漏水。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

唔使, 會漏水都係因為上唔好, 例如條管彎左

via HKEPC Reader for Android

TOP

TOP

筷子管, 理論上係唔使加膠圈的.

不過, 遇到有漏水時, [你又驗唔出]邊度漏水的話,
咪包兩圈水喉膠布, 試一試囉

TOP

謝謝各師兄意見,之前安裝時可能是對錯牙,因在深處看不見,現在換了軟喉算,其實點解筷子喉要咁硬,軟喉方便多!

TOP

回覆 1# hyiu00


    沒有膠圈,靠迫死唔漏水。收夠就好,不要過份用力,會迫爆而漏水

TOP

謝謝各師兄意見,之前安裝時可能是對錯牙,因在深處看不見,現在換了軟喉算,其實點解筷子喉要咁硬,軟喉方 ...
hyiu00 發表於 2024-12-5 07:29


因為香港係咸水, 唔用筷子喉, 條軟喉容易爆

TOP

要在上面加一個膠圈嗎?我有的膠圈好似沒有一個可放入去而不漏水。
hyiu00 發表於 4/12/2024 22:27


是否用福馬上水波曲?可能係縲絲爆牙有暗裂!!

TOP

二十幾蚊條tucai 換左無煩惱

TOP

是福馬,爆牙肯定有,因之前安裝可能螺母打斜入,有冇暗裂就唔知,現在用了軟波紋喉,暫時頂住先。
回覆 8# kbpaul

TOP