[圖片] 有無朋友係有玩contax CY?

其實一直都好想入枝contax 35 1.4,但搵唔到枝心水,就算搵到又太貴,所以想問下有無人玩開呢枝,如插落sony到,影出黎又會係點?

回復 1 #iwantip6

買支二手舊ZF就得,唔係玩開冇必要追德國造。

TOP

徳國造好很多

利申:菲林年代用過

TOP

真係要買德版,我會買HFT。

TOP

回復 iwantip6

買支二手舊ZF就得,唔係玩開冇必要追德國造。
calvin83 發表於 2020-3-20 11:50



    ZF不了,不是那種味

TOP

真係要買德版,我會買HFT。
calvin83 發表於 2020-3-20 12:47



    兩樣野,可以買晒比較下

TOP

回復 6 #必思

Yes!!!

TOP