[蘋果新聞]Flash停用致大連鐵路系統停擺耗20小時「搶救」...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

好先進好偉大啊
是時候打倒敵國資本主義無理打壓了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 3# toylet

我唔上EPC,一定唔知FLASH 會停。 另外, 可能佢唔知ADOBE 會停佢個FLASH, 以為唔更新

TOP

本帖最後由 waishingme 於 2021-1-17 16:14 編輯

其實大陸使用嘅Flash比較特別
Adobe一直授權一間叫做 “重橙網絡” 嘅公司負責出版中國大陸官方版本

大陸版本無停止支援Flash呢回事
呢件事會發生,可能係裝錯咗非中國大陸出版嘅版本,或者另有內情

https://www.flash.cn/

TOP

回覆 5# waishingme

你唔講,我都唔知原來有重橙網絡, 同埋中國特制版

TOP

其實點解 Ghost 就一定係盜版
公司買批機以前都係搞好一部就 Ghost 射晒去咁多部.
全部買 site licences

TOP

本帖最後由 K仔X 於 2021-1-18 13:16 編輯
其實點解 Ghost 就一定係盜版
公司買批機以前都係搞好一部就 Ghost 射晒去咁多部.
全部買 site licences ...
freefdhk 發表於 2021-1-17 18:22



    此Ghost 非Symantec嗰隻。。。真係"鬼"版Flash

TOP

回覆 6# bongbong3481


    大陸有D 有用flash 嘅網, 一 detect 到你唔係大陸flash 就話你無裝/裝左盜版, 然後全自動彈去大陸server 再全自動download, 你只要一鍵就可以安裝了

TOP

其實大陸使用嘅Flash比較特別
Adobe一直授權一間叫做 “重橙網絡” 嘅公司負責出版中國大陸官方版本
waishingme 發表於 2021-1-17 04:02 PM


係咪下載大陸版就可以繼續行flash?

TOP