xigatek case

http://www.xigmatek.com/product/chassis-midgard-w.php
好像690
不過我覺得仲型左lo
0.0
唔知現在有沒得賣


[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 17:00 編輯 ]

有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x

TOP

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:38 發表
有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x


ok la...
黑色690 都差吾多價...
側板仲型過690個 7  

TOP

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:38 發表
有啦~~今日中央田同+刀都見到~
不過唔平喎~~$62x

有沒透明側版

TOP

有~~同樓主post果張相一樣~~

TOP

呢個正過690

TOP

我都睇過下個內籠~~都真係幾唔錯~~
我覺得個面板都比690好~

TOP

原帖由 howang 於 2009-7-2 17:52 發表
有~~同樓主post果張相一樣~~

ok wo
唔知是唔是跟x fan呢
原帖由 howang 於 2009-7-2 18:06 發表
我都睇過下個內籠~~都真係幾唔錯~~
我覺得個面板都比690好~


就是貪佢同690一樣的內籠
但透明側版型d
面版下的12cm有得拆前面舊嘢

[ 本帖最後由 cheungmanhoi 於 2009-7-2 18:18 編輯 ]

TOP

真係未聽過呢個牌子, 係唔係韓國牌子?

TOP

箱後跟1把原廠x風扇~應該12mm~~

TOP