Lian Li X1000 出o左full spec

大家慢慢欣嘗~~~

http://www.lian-li.com.tw/v2/en/product/product06.php?pr_index=336&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=61

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好正呀 唔知幾時返貨

TOP

如果中層同下層可以打通放冷排就加分.

TOP

外觀唔啱口味

TOP

X500, X2000 外觀正d

TOP

模組化,終於都有喇。不過睇唔明,佢係咪所有 HD 架都模組化,可以拆晒出黎?

另,唔見左個前蓋,除左樣既問題外,靜音表現相信亦減弱左。

TOP

wa...絕對無後悔買X2000

TOP

冇門唔係我杯茶

TOP

其實將火牛同ROM位整合向同一艙個空間會見使得多

近期的機箱都將火牛置底
但係以使用水冷的角度來看這樣做會好危險
原帖由 helenchan 於 2009-7-21 16:23 發表
模組化,終於都有喇。不過睇唔明,佢係咪所有 HD 架都模組化,可以拆晒出黎?

另,唔見左個前蓋,除左樣既問題外,靜音表現相信亦減弱左。

我睇到所謂的模組化
就係你要裝一隻硬碟都要成個硬碟架拎出來先上到螺絲

前蓋的問題 個人經驗係用低轉風扇有個蓋會隔到聲
但配上高轉風扇的話反而會額外製造風噪

[ 本帖最後由 kanduki 於 2009-7-21 17:10 編輯 ]

TOP