K_C_ 當前離線
我係毒霸,唔好惹我~~~~~~ ... ...
進階會員
pk1667 當前離線
想要新的開始, 就要告別某些過去 ...
Banned
TOP
WINGLESLIE 當前離線
K.F 當前離線
風十三 當前離線
特級會員
ericim 當前離線
中級會員
helenchan 當前離線
reXxx 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
kanduki 當前在線
原帖由 helenchan 於 2009-7-21 16:23 發表 模組化,終於都有喇。不過睇唔明,佢係咪所有 HD 架都模組化,可以拆晒出黎? 另,唔見左個前蓋,除左樣既問題外,靜音表現相信亦減弱左。