5G MySIM 去與留

本帖最後由 u09 於 2025-5-10 14:35 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d6d3c).jpg

暫時只有一個計劃,可以延期一年。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7c44f).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(e32c4).jpg

抵唔抵就見仁見智。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(da841).jpg

我決定棄卡!

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅

TOP

本帖最後由 taiman708 於 2025-5-10 13:59 編輯

回覆 1# u09

比佢甘攬跌左幾舊, 依家去CLUB, 去左又發現聽1個電話要$28 .

TOP

毫無保留價值

TOP

我決定棄卡!

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
slt 發表於 2025-5-10 13:54



4張已棄兩個多月

TOP

唔明點解張卡有餘額, 開咗90日plan都唔能夠用, 非要每半年入$50或開呢個唔係人人啱用嘅plan先可繼續用, 入咗嘅錢又冇得退, 香港電信商真係可以話點就點?

TOP

回覆  u09

比佢甘攬跌左幾舊, 依家去CLUB, 去左又發現聽1個電話要$28 .
taiman708 發表於 2025-5-10 13:56

吸仙只適合養號收短訊,同埋消耗吸分續命,其他用途就

TOP

回覆  u09

比佢甘攬跌左幾舊, 依家去CLUB, 去左又發現聽1個電話要$28 .
taiman708 發表於 2025-5-10 13:56


吸仙衰在唔行餘額制,以及冇按通話用量收費機制,只有一個28蚊/月無限分鐘,冇計.

TOP

暫時只有一個計劃,可以延期一年。

抵唔抵就見仁見智。
u09 發表於 2025-5-10 13:49


如果係我,我間中上大6,
張卡有多過138蚊我就會以此延一年,
兼有1年大陸數據;
否則就MNP走或棄卡.

TOP

我已經放棄咗超過十張5g mysim,呢個月底會大量棄用。

TOP