d90 當前離線
中級會員
200801 當前離線
時也 命也 運也
請問用 VR 虛擬實境眼鏡時是否一定要分割左右畫面? (非電子屏幕, 指單單兩塊放大鏡那種) 如果唔玩分割畫面 ... d90 發表於 2015-9-9 14:26
TOP
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
系分左右畫面,個對鏡片用來對焦,唔會放得大 200801 發表於 2015-9-9 14:32
chromechan 當前離線
Moderator
0kcal 當前離線
GeneralShepherd 當前離線
回覆 200801 AMOLED只得1080P玩VR係原罪 chromechan 發表於 2015-9-11 20:18