主動喇叭

終於有個空間玩下喇叭
DAC 用原有RME ADI-2 PRO FS R, 目標係主動喇叭一萬左右
本身無位用8010, KH120A 聽過感覺都良好
KH120A 定8030 好
8030RAW 金屬色好吸引

無主見既就睇樣做人

TOP

本帖最後由 seed0659 於 2021-12-15 00:51 編輯

比多d, 直上
Rme -> aes -> 8331+glm套件 有排都唔洗再心思思換其他

TOP

比多d, 直上
Rme -> aes -> 8331+glm套件 有排都唔洗再心思思換其他
seed0659 發表於 2021-12-15 00:42



    我都想多幾倍只係叫多d XDD

TOP

無主見既就睇樣做人
168Sum 發表於 2021-12-14 20:41



    兩隻都覺得靚
不過kh120a 後面唔洗點預位好擺d

TOP