How to make a PCB prototyping with UV soldermask

嘩!而家可以咁樣自製PCB線路出來,真係夠晒創意!不過,佢用來鑼去綠油的方法,假如深度控制得唔好,好容易會鑼斷埋整條線路!因為底銅其實好薄!除非佢買特厚的底銅板。

TOP

d via 就咁鑽落去, 咁底面咪唔通?

TOP

嘩!而家可以咁樣自製PCB線路出來,真係夠晒創意!不過,佢用來鑼去綠油的方法,假如深度控制得唔好,好容 ...
diy-apprentice 發表於 2017-10-7 17:04

加左彈弓

TOP

d via 就咁鑽落去, 咁底面咪唔通?
Motti_sir 發表於 2017-10-7 22:29


单面

TOP

加左彈弓
Offer 發表於 2017-10-7 23:33


就算加左彈弓,其實難度也相當大,因為底銅的厚度,一安士料只係得0.0014",以彈弓的彈力來控制其落刀深度剛好在銅面上而不會切削到銅箔,不單是落刀深度的問題,檯面和鑼條的垂直度也很重要,只要工作檯面略有輕微傾斜,就會出現某些位置切削不足或切削過深的情況出現。

TOP