屋企電視放大器壞了....點搞?

放大器開關有棧燈仔
而家唔亮 ( 已 on )
請問係咪燒左?
自己可以修理嗎?

謝謝指教

Ssp, 新200左右

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問放大器內有冇fuse呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 chue 於 2020-5-27 23:16 編輯

幾十蚊咪有個呢D咯

TOP

幾十蚊咪有個呢D咯
chue 發表於 2020-5-27 23:15

視貝絕對惦

via HKEPC Reader for Android

TOP

幾十蚊咪有個呢D咯
chue 發表於 2020-5-27 23:15



  

TOP

視貝絕對惦  

via HKEPC Reader for Android
173 發表於 2020-5-28 11:46


好野嚟

TOP

本帖最後由 hanzawa 於 2020-5-29 08:30 編輯
幾十蚊咪有個呢D咯
chue 發表於 2020-5-27 23:15

大陆基本上禁止鱼骨天线,只准用有线。
淘的全是F头的,要加匹配头或买过啲线

TOP

回覆 9# hanzawa
鴨記都有啦,仲要係普通天線頭,唔使淘

TOP