cks9204 當前離線
初級會員
pakcheongkwan 當前離線
中級會員
原帖由 cks9204 於 2009-9-2 23:50 發表 想問下e個機箱.. 可唔可以夠位安裝到風神段orHyper 212 Plus 散熱風扇呢....唔該大家.. 得我就聽日買....
TOP
Altezza64 當前離線
電腦初學者
進階會員
DSCF0537.JPG (104.97 KB)
下載次數:30
2009-9-3 00:35
原帖由 cks9204 於 2009-9-3 11:13 發表 你都用緊呀...咁得啦...我一陣出去買.... E家做緊咩價,,,,,,難唔難安裝嫁... 夠位安裝嫁可,,,,唔會頂住
原帖由 cks9204 於 2009-9-3 12:44 發表 哇.....E個機箱真係重到痴痴地...拿到我死... 我都係第一次安E D散熱風扇... 好怕整爆粒U....D(羅絲)要上到幾實,,,係唔係個散熱個底接觸到個CPU就得嫁啦.... 你用咩U....E家咩温度 你買左幾錢..個散熱
原帖由 cks9204 於 2009-9-3 13:35 發表 個安裝方法都同Hyper 212 Plus..一樣嫁可... 我想知D(羅絲)要上到幾實