ivanpong 當前離線
中級會員
jackson123456 當前離線
TOP
kenki 當前離線
進階會員
Mr.BC 當前離線
初級會員
GUILDWARS 當前離線
825前往泰瑞亞旅行
原帖由 ivanpong 於 2009-8-30 04:13 發表 690個溫度顯示係邊個位架?上面定前面?
konayuki1510 當前離線
原帖由 GUILDWARS 於 2009-9-3 19:57 發表 690唔會放溫度計 要自己加個有溫度的控扇上去 多數係裝5"25 或者淨加探溫度計係透明側板 http://bbsimg.beareyes.com.cn/jpic/1/2008/12/20081221 ...