砌機用CM 341(MATX機箱)遇到了很大問題

呢個機箱有兩個HD位, 一個在機箱底部(正常使用中), 但另一個位置剛好被底板24pins電源位頂住(如圖), 冇辦法裝得落第二隻HD, 請教各位巴打提供意見如何解決, 或者有冇其他方法可以裝到第二隻HD, 唔該晒!

[ 本帖最後由 hsblawkee 於 2009-8-1 13:11 編輯 ]

DSC01996.JPG (146.16 KB)

DSC01996.JPG

DSC01998.JPG (140.28 KB)

DSC01998.JPG

插頭d線可唔可以屈一屈就位畀hd
如果就唔到位
要用5.25"位裝隻hd

TOP

原帖由 hsblawkee 於 2009-8-1 05:34 發表
呢個機箱有兩個HD位, 一個在機箱底部(正常使用中), 但另一個位置剛好被底板24pins電源位頂住(如圖), 冇辦法裝得落第二隻HD, 請教各位巴打提供意見如何解決, 或者有冇其他方法可以裝到第二隻HD, 唔該晒!


24PIN 攝去5.25架後面...

TOP

原帖由 rence 於 2009-8-1 07:17 發表


24PIN 攝去5.25架後面...


唔掂, 因為係個24pins插頭上面果堆線頂住咗個位!

[ 本帖最後由 hsblawkee 於 2009-8-1 15:23 編輯 ]

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-8-1 06:58 發表
插頭d線可唔可以屈一屈就位畀hd
如果就唔到位
要用5.25"位裝隻hd


試過屈, 不過插頭d線太粗壯, 屈唔到幾多位!

TOP

原帖由 hsblawkee 於 2009-8-1 15:19 發表


唔掂, 因為係個24pins插頭上面果堆線頂住咗個位!


咩叫唔掂

TOP

原帖由 hsblawkee 於 2009-8-1 15:22 發表


試過屈, 不過插頭d線太粗壯, 屈唔到幾多位!

汁執不離, 拉, 扯, 屈, "蚊"
有時係要暴力少少ka
24pin 一向比較粗, 但睇到你張相, 仲有好多空間可以屈一屈

TOP

有師兄提議可以將HD裝在5.25"位置度, 係咪有架可以裝到? 個款係點樣?

TOP

原帖由 hsblawkee 於 2009-8-1 18:41 發表
有師兄提議可以將HD裝在5.25"位置度, 係咪有架可以裝到? 個款係點樣?

今日買咗,HKD99蚊。
Link:
http://www.cooldrives.com/sahddtransam.html

[ 本帖最後由 applejuice 於 2009-8-1 19:05 編輯 ]

TOP

其實係隻牛啲線太粗同太挺,屈唔到嫁﹔因為我都試過呢個組合,就算點暴力都唔得
解決方法一係換過隻牛,一係用 mount (最平係買兩舊鐵嘅 disk mount)

其實紅圈個 3.5" 位可以放一隻,但綠圈位就一定放唔到

[ 本帖最後由 Helix 於 2009-8-1 22:38 編輯 ]

aa.jpg (71.3 KB)

aa.jpg

bb.jpg (126.41 KB)

bb.jpg

TOP