x850xtpe 當前離線
中級會員
leg818 當前離線
頽
原帖由 x850xtpe 於 18/9/2009 10:47 發表 唔要好貴果d
TOP
原帖由 leg818 於 2009-9-18 14:55 發表 唔要好貴果d
makx 當前離線
進階會員
vodaben 當前離線
原帖由 x850xtpe 於 2009-9-18 15:08 發表 姐係愈平愈好, 不過如果貴幾廿蚊但好好多既話, 畀多幾廿蚊梗係無所謂 唔係長火牛, 係高, 一般火牛得86mm高, 我想搵隻裝到98mm高的
單身的人 當前離線
passby 當前離線