請巴打推薦一款可以裝高身火牛既ATX case

唔要好貴果d

[ 本帖最後由 x850xtpe 於 2009-9-18 10:52 編輯 ]

原帖由 x850xtpe 於 18/9/2009 10:47 發表
唔要好貴果d

唔要好貴果d <-咩叫貴? 有人覺得case過$200就貴,  有人去買$3xxx一個
高身火牛 <-長火牛? Corsair HX 1000W果d? please specify

TOP

原帖由 leg818 於 2009-9-18 14:55 發表

唔要好貴果d  

姐係愈平愈好, 不過如果貴幾廿蚊但好好多既話, 畀多幾廿蚊梗係無所謂

唔係長火牛, 係高, 一般火牛得86mm高, 我想搵隻裝到98mm高的

TOP

新高登之前好似有d hp case可以裝到, 不過唔知仲有冇...

TOP

原帖由 x850xtpe 於 2009-9-18 15:08 發表

姐係愈平愈好, 不過如果貴幾廿蚊但好好多既話, 畀多幾廿蚊梗係無所謂

唔係長火牛, 係高, 一般火牛得86mm高, 我想搵隻裝到98mm高的

跟我讀一次 C/P值

TOP

你講下自己有幾錢去買隻箱仲好啦......
係度up廢話只會哂時間~

TOP

你試下落ssp叫d sales 介紹比你..

TOP