[技術討論] 介紹大家一個可以用盡舊硬碟的方法

相信依度唔少人有大量舊硬碟, 雖然完全正常, 但係容量細, 用又唔係, 掉又唔係, 送比人都未必有人要

而家介紹一個可以善用依堆硬碟的方法, 之所以會特登介紹, 係因為依度應該無乜人識咁玩, 咁就浪費左好多硬碟

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2394994


而依個方法就係mergerfs, 可以將多隻細硬碟合併成為一隻大硬碟, 而且唔會分割你個file, 任你壞邊隻碟都好, 其他正常既硬碟入面既file都係完整, 唔會爛

https://wzyboy.im/post/1148.html

玩法如下:

昂貴的大容量單碟就用黎做offline backup, 平時online用的碟就係果堆舊碟, 壞一隻就換一隻上去, 然後拎隻backup碟sync返d file落去, 由於所有file都係完整的, 所以不存在的file=壞左果隻碟的file

賣係最好方法,你諗唔到點用,俾錢買果個人諗到

TOP

本帖最後由 3ldk 於 2022-2-2 09:18 編輯
賣係最好方法,你諗唔到點用,俾錢買果個人諗到
super_hkg 發表於 2022-2-2 08:56


依篇野亦都係想將多一個用法, 教比果D買左你賣出去的硬碟的人

而且有D人可能買一個20TB硬碟勉強接受到, 但買多一個就會嫌太貴, 寧願冒險唔backup
教多個方法, 有機會另佢地將有限既預算放係backup上面, 可能咁就拯救左唔少file

TOP

回覆 1# 3ldk


    JBOD

TOP

昂貴的大容量單碟就用黎做offline backup, 平時online用的碟就係果堆舊碟, 壞一隻就換一隻上去, 然後拎隻backup碟sync返d file落去, 由於所有file都係完整的, 所以不存在的file=壞左果隻碟的file

樓主的諗法咁特別 我相信大部份用nas的都係新碟做online 舊碟放另一部atx大機箱做offline backup

TOP

問題係你有幾信任舊hard disk
我上年有1x500GB+2x250GB+1x120GB喺舊NAS行JBOD黎BT
之後隻500GB死左就一鑊熟左

TOP

問題係你有幾信任舊hard disk
我上年有1x500GB+2x250GB+1x120GB喺舊NAS行JBOD黎BT
之後隻500GB死左就一鑊熟 ...
Aÿ 發表於 2022-2-2 05:39


只係普通BACKUP,舊硬碟同新硬碟同時壞既機會比較少。真係要同時壞都無乎。

TOP

問題係你有幾信任舊hard disk
我上年有1x500GB+2x250GB+1x120GB喺舊NAS行JBOD黎BT
之後隻500GB死左就一鑊熟 ...
Aÿ 發表於 2022-2-2 13:39



online中的碟唔需要信任, 只要offline的backup碟足夠可信就得
因為online中的碟壞既機率必然比offline碟高, 所以索性唔好信online, 將壽命留比offline
一鑊熟既原因係你用左JBOD, 所以而家先會介紹mergerfs比你
壞一隻就只係無左一隻既data, 要從backup recover返係快左容易左好多, 甚至比raid仲快
就算咁岩入面有部份data係無backup, 頂多損失一日半日既data, 如果你係bt的話, B多一日都唔係好大影響, 如果係用黎儲存工作成果, 就算未做backup, 多數人都會係工作碟都仲有一份backup, 要有損失都唔易

TOP

與其咁樣, 可以進一步用unraid, 多一隻碟就得了, 死一隻碟都唔怕

TOP

回覆 8# 3ldk


    JBOD works very much the same way as MergeFS actually......

TOP