相信依度唔少人有大量舊硬碟, 雖然完全正常, 但係容量細, 用又唔係, 掉又唔係, 送比人都未必有人要
而家介紹一個可以善用依堆硬碟的方法, 之所以會特登介紹, 係因為依度應該無乜人識咁玩, 咁就浪費左好多硬碟
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2394994
而依個方法就係mergerfs, 可以將多隻細硬碟合併成為一隻大硬碟, 而且唔會分割你個file, 任你壞邊隻碟都好, 其他正常既硬碟入面既file都係完整, 唔會爛
https://wzyboy.im/post/1148.html
玩法如下:
昂貴的大容量單碟就用黎做offline backup, 平時online用的碟就係果堆舊碟, 壞一隻就換一隻上去, 然後拎隻backup碟sync返d file落去, 由於所有file都係完整的, 所以不存在的file=壞左果隻碟的file |