[操作疑難] X-CUBE的成品會多長出殘料

本帖最後由 gwofeng 於 2018-7-11 10:23 編輯

請問下,最近X-CUBE列印的成品
都會多出片狀或條狀的殘料
這是LCD故障的關係嗎?




https://imgur.com/jU8ClhI
https://imgur.com/yHh2n9z

回覆 1# gwofeng


移走料盤, 直接開始, 看看影像是否清晰無殘影

TOP

請問下,最近X-CUBE列印的成品
都會多出片狀或條狀的殘料
這是LCD故障的關係嗎?

左邊那條

跨物件片狀的殘 ...
gwofeng 發表於 2018/7/9 21:05

有冇相睇下呢?

TOP

本帖最後由 gwofeng 於 2018-7-11 10:24 編輯

貼圖功能怪怪的 ,再試一次




https://imgur.com/jU8ClhI
https://imgur.com/yHh2n9z

TOP

貼圖功能怪怪的 ,再試一次
gwofeng 發表於 2018-7-10 21:55


i.imgur.com唔比直連,直接點擊開唔到,要復制連結開新分頁至得。

TOP

再編輯了一次,這次按連結可以看的到了

TOP

請問下,最近X-CUBE列印的成品
都會多出片狀或條狀的殘料
這是LCD故障的關係嗎?





...
gwofeng 發表於 2018/7/9 21:05


有冇睇下佢切出嚟嗰啲影像有冇哩條嘢多咗出嚟呢?

TOP

本帖最後由 ghost2377 於 2018-7-11 17:44 編輯

圖檔有多餘線、面?
唔介意最好出個.stl 比各位 ching ????????

TOP