jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
進階會員
dickdick 當前離線
中級會員
謝謝.! jerrychan0610 發表於 2018-6-25 09:04
TOP
Super169 當前離線
3d打印機唔係可以控制到? dickdick 發表於 2018-6-25 11:36
自己砌 CNC? 來來去去, 都唔係有幾多可以選. 自己砌的話, 大路都係 MACH, 維宏, USBCNC 之類, 一係就玩番 a ... Super169 發表於 2018-6-27 22:53
因為有D板已有現成激光/CN固件, 唔洗再去搵, 比較容易搵到成套板,固件, 軟件.. 行MACH的,好似都唔平, 而US ... jerrychan0610 發表於 2018-6-28 11:13